torek, 7. april 2015

PISMO PREDSEDNIKU VLADE

Spoštovani gospod predsednik vlade dr. Miro Cerar in 'SMC'

Prebrala sem vašo knjigo o etiki, ki me je prijetno presenetila. Prav zaradi svoje osebne etike in dostojanstva  se sprašujem: Zakaj, kako to, da naša vlada ne deluje v teh okvirih po planu človeških vrednot in sinergije. Slovenija ni dežela ljubezni in tvornih odnosov med ljudmi, Slovenija postaja pekel mafijskih kartelov, korupcije in vlada  ne naredi ničesar, prav ničesar, da bi se stanje normaliziralo. Govorjenje in pisanje o prevrednotenju vrednot, o pravičnosti, poštenosti so mrtve črke na papirju ali v govorni besedi 'zamrznjena resničnost'. Naš veliki pesnik in videc je zapisal: 'modrost, pravičnost, učenost device, brez dot žalvati videl sem samice.'

Kaj se sedaj dogaja? Z močnimi argumenti ne z argumenti moči želim nekoliko razmisliti o vašem izboru (ki je zgolj vaš in nedotakljiv) ministrice za znanost. Po Platonovih principih (dve leti sem študirala Platona, napisala o njem dve inovativni študiji in 150 strani, a mentorji so me označili za 'blesavo' in  nisem  doktorirala) naj bi na akademiji vedrili in oblačili ljudje z razmišljujočim, izostrenim umom, z logičnim sosledjem modrosti ter z osebnimi karakteristikami podeljevanja znanstvenih resnic.  To je sedaj izbrisano kot da nikoli, sploh nikoli ni obstajalo. Akademikov in akademije že dolgo ni več, če se oziramo na Platonove dialoge in njegove principe pri ustanavljanju Akademije. Vaši kriteriji izbora osebe, ki naj bi bila ministrica znanosti so zamolčani in v njih se ne mislim poglabljati, ker nimam te pravice. Tudi mene,  kot osebo, ste izbrisali. Verjetno ste pritisnili na gumb 'delete' in me enostavno pospravili v smeti. Pa nič zato. Dovolj je, da sama dobro vem, kako (ne) visoko kotiram in kako trdno pokončno hrbtenico imam, ki je seveda krepko zaščitena z 'ozadjem'. Predstavljala sem si (oprostite  to je zgolj moja  fantazma), da bo oseba, ki je imenovana v tako pomemben vladne resor predstavila argumente svojega imenovanja. Zgolj to, da organizira seminarje (S.C.) in ne  krade ni njena referenca, to je umevno samo po sebi ali pa ni… Tako kot ministrica Setnikar Cankar, tudi  spoštovana gospa Klavdija Markež, ni imela nobenega argumenta o strokovnih, znanstvenih tekstih, o smernicah in razvoju pedagoških inovacij o napredku in preoblikovanju  zakonodaje o visokem šolstvu.
Moj CV z argumenti, inovativnimi študijami, doktorati, strokovnimi referencami za razvoj osnovnega, srednjega in visokega šolstva mi  zgolj škodi oziroma je huda napaka, ker mi nanj sploh niste odgovorili. Bolj si nadarjen, bolj te sistem izkorišča, tepta kot konjsko figo, že iz same gole zavisti. A če ne bo ustreznega izobraževanja, inovativnih rešitev, problemskega študija, znanstvenih presežkov, se bo država in ljudje razcepili ter se potopili v blatno kloako. Za zdaj vlada igra z državljani IGRO MANIPULACIJE, ki postaja nerešljiva uganka. Ni dokazov o kraji akademikov in ga tudi ne bo, ker pristajamo na neumnost in so sodišča pravna v svoji brezpravnosti. 

To je ekvivalentno kot če bi sama kandidirala za dekanico Fakultete za arhitekturo. Napravila bi hišico iz kart pa bi jo podrl veter. Moja  izgovor bi bil : imela sem dober načrt, hišica iz kart je inovativna kreacija in ta močan piš  je zgolj faza  na katero nisem mogla računati. Pa bi me podprli:. 'Saj je naredila zelo inovativen načrt, poln kreativnih smernic, a na spremenljive zunanje okoliščine ni mogla računati. Tako približno se dičijo argumenti  vodilnih ljudi. Manipulacija kot manipulacija, saj je tako (ne)dokazljiva.
V naši deželici vlada aksiom: 'skrivaj pamet kot kača noge'. Ker se nisem držala tega aksioma, sem na svojem doktorskem izobraževanja pogrnila, šla sem skozi psihološki  Auschwitz, izmučili so me do smrti, zaradi hude turbolence pri moji sladkorni bolezni. Trikrat sem bila v komi. Nobenemu se še las ni skrivil, jaz pa sem skoraj umrla. Pa koga to briga, saj vsi dobro vedo, da pravna država  ne deluje  in imajo 'akademiki' proste roke. Pa jih toži, če jih moreš: mission imposible! 

Tudi če bi me  vtaknili v zapor ali norišnico, celo če bi me ubili,  se ne bi ničesar zgodilo. Zdravniki bi  po diktatu napisali diagnozo 'odpoved srca' in primer bi bil zaključen za vedno.

Ne želim kritizirati vsevprek, moj cilj ni preoblikovanje  vrednot vlade. Ko bi imela čarobno palico bi vam dala vetra v jadra, da bi barka vozila  preko valovanja nežnosti, pravičnosti,  filigranske občutljivosti, močnih argumentov, dotikov, objemov, modrosti. Tako vam želim vse dobro vsaj na področju vrednot, ki jih  poznate.
'Naj mirno plavala bi vaša barka v deželo Enijo (enakost, enakopravnost vseh), ta čas bo bližnji sosed varoval Slovenijo'.

S spoštovanjem,
Godar

Oprostite, želim, da preberete pismo in se zamislite. Odgovora verjetno ne bom prejela, niti opravičila, ker sem v tem slučaju brezpravna državljanka.

Pismo je bilo priporočeno poslano predsedniku vlade, osebno in...0.





Ni komentarjev:

Objavite komentar