Film o Pasoliniju mi je razširil umevanje svobode, filozofijo narave in njenega logosa, umevanje spolnih razmerij, ki v 21. stoletju nimajo več pravil in normativov.
Pretreslo me je razmerje Pasolinija z mladeničem na plaži, kjer njuno ljubljene potepta drhal z grozodejstvi, mučenjem in lomljenjem človekovega dostojanstva. Pasolini umre. A Pier Paolo Pasolini je 'never ending story.'
Pasolini pravi: 'stvari nimajo konca'... in tako še vedno biva nad nami kot (brez) končna energija. Njegove misli sledijo nam in mi sledimo njim v (nes)končnih krogih vračanja ter ponovnega vzpostavljanja vezi. Njegova homoseksualna nagnjenost, njegova upodobitev sado-mazo igric je upor proti anarhiji vladanja, proti ozki morali podučevanja in licemerstva.
Dokončan je tudi Pasolinijev film perverznih in hkrati kontroverznih prizorov: Salo in 120 dni Sodome, ki odslikava njegovo 'obsedenost' z različnimi oblikami seksualnega vedenja. Perverziji da film (s)miselni poudarek v sistemu zla, ki ga vodijo: predsednik, vojvoda, škof in sodnik v fašistični Italiji.
Film Pasolini, naj vas skozi kolaže Pasolinijevih intervjujev, homoseksualnih prizorov, filozofskih traktatov šokira, da bodo vaše misli postajale razmisleki o (ne)smiselni ljubezni.
Pretreslo me je razmerje Pasolinija z mladeničem na plaži, kjer njuno ljubljene potepta drhal z grozodejstvi, mučenjem in lomljenjem človekovega dostojanstva. Pasolini umre. A Pier Paolo Pasolini je 'never ending story.'
Pasolini pravi: 'stvari nimajo konca'... in tako še vedno biva nad nami kot (brez) končna energija. Njegove misli sledijo nam in mi sledimo njim v (nes)končnih krogih vračanja ter ponovnega vzpostavljanja vezi. Njegova homoseksualna nagnjenost, njegova upodobitev sado-mazo igric je upor proti anarhiji vladanja, proti ozki morali podučevanja in licemerstva.
Dokončan je tudi Pasolinijev film perverznih in hkrati kontroverznih prizorov: Salo in 120 dni Sodome, ki odslikava njegovo 'obsedenost' z različnimi oblikami seksualnega vedenja. Perverziji da film (s)miselni poudarek v sistemu zla, ki ga vodijo: predsednik, vojvoda, škof in sodnik v fašistični Italiji.
Film Pasolini, naj vas skozi kolaže Pasolinijevih intervjujev, homoseksualnih prizorov, filozofskih traktatov šokira, da bodo vaše misli postajale razmisleki o (ne)smiselni ljubezni.
Godar
Ni komentarjev:
Objavite komentar