nedelja, 29. marec 2015

PARTNERSTVO IN HOMOSEKSUALNOST

Tale blog se mi je tako priljubil, da je to dandanes  že tretji zapis. Pretiravam, ne? Ampak moja razmišljujoča žilica mi ne da in ne da miru. Slučajno sem pobliže spoznala homoseksualce, zato je prav, da iz prve roke spregovorim o partnerstvu in posvajanju otrok. Pripomniti moram, da nisem v nobeni ideologiji, stranki, lobiju, da ne pripadam mafijskim kartelom, srednjega in obrobnega podzemlja, samo včasih...
Ne priznavam avtoritet, dogem, množičnih manifestacij z obrabljenimi frazami samo zato, da mi da skupina moč, denar ter mi varuje hrbet. Sem nad ideologijam, ker razdvajajo,  razpihujejo sovraštvo, agresijo. Že 12 let nimam televizije, ker sem informirana z 'druge roke'.
Ne prenesem medijskih dezinformacij, ki so pod vplivom različnih interesov lobijev, ki točno (ne)vedo kje je še varno ozemlje, kaj se lahko objavi in kaj ne, da določenim 'klikam' ne bo škodovalo. Evo, zašla sem in vem, da me boste naprej prebirali  tisti najbolj potrpežljivi. Hvala.
Nič nimam proti raznospolnim porokam in ljubljenju.  Vsakdo si izbere partnerja po svojem ustroju, po bioloških, psiholoških, nagonskih nagnjenjih. To je intima vsakega posameznika v katero se ne sme nihče, prav nihče mešati.

Imam pa pomisleke glede otrok. Jasno  zagovorniki 'homičev govorijo o raziskavah, kjer se otrokom v istospolnih družinah celo bolje godi, če ni nasilja. Nasprotniki prilivajo olje na ogenj z besedami da mora otrok rasti v družini z očetom, materjo, vse ostalo je deviacija na škodo otroka. Jasno je, da so vse raziskave plačane glede na rezultate ugotovitev, zato jim ne verjamem. Moje osebne misli so nekje vmes. Menim, da sta za zdrav razvoj otroka potrebna oba pola plus in minus, ženska in moški. Zakaj? Otrok v začetku posnema oba pola, se od njih uči, spoznava žensko senzibilnost in neizmerno moč, če je v nevarnosti. Po drugi stani uvideva očijeve lastnosti 'suporta' materi v stiski, pri nošenju težkih tovorov, pri popravljanju avtomobila, moški so tudi zelo, zelo dobri kuharji mmmm! Če dete spoznava samo en pol, nima pogleda na celoto, kar je osnova naravnih zakonov življenja. Razkazovanje, nežnosti erotike je pri raznospolnih partnerjih na drugi frekvenci, nivoju. Če se bo  mladostnik družine gay-ev odločil za heteroseksualni odnos, ne bo imel pravih uvidov, vzorca za posnemanja ter prenosa teh izkušenj.  Družina je otrokov vzorec, obrazec za kasnejše življenje.

Eeee, vam je jasno, ne? Ni vse zlato, ker se pripoveduje v plitvinah papagajskih čvekarij. Poroka se mi zdi kič ter metanje denarja skozi okno. To je samo zato, da ima država pregled nad državljani in jih lahko stlači v sistem.Vsak par si lahko obljubi simbolično zvestobo z nakupom prstana ter njihovo izmenjavo na 'ful kul' točki. Lahko si obesi ključavnico na Mesarski most in vrže ključe v Ljubljanico. Zvestoba do groba, ha, ha, ha, bi rekel Švejk.
Godar

Ni komentarjev:

Objavite komentar