nedelja, 29. marec 2015

O MENI


Sem popolni računalniški analfabet ali tabula raza. Nič ne vem 'o blogu', niti kje, kako zapišeš podatke o sebi, kje objaviš slike, kako pridejo gor in kako jih odpošlješ. Sem na ravni triletnika, zato se za moje 'programske motnje' opravičujem.

Drugače sem zelo posebna. Sem velika, suha kot ne bi jedla že mesec dni. Imam dolge prste, a krasti ne bi mogla, ker sem preveč prepoznavna, zato rajši igram kitaro. Zanima me samo kako bom preživela v tej lopovski deželi, ker imam same negativne lastnosti: iskrenost, poštenost, denar mi je papir, važno, da imam za eksistenco, preživetje.

'Gliha v kup  štriha' in jaz sem vsiljen šum s temi naivnimi karakteristikami, zato bi mi lahko rezervirali posteljo na Dobu. Prijavljam se v Bavčarjev apartma, tem mi ne bo hudega, stanovanje bom  po nizki ceni oddala kakšni mladi družini. Rabim samo knjige, računalnik, posteljo, wc s kopalnico in mali rešo, da si skuham čajček. In naj tu parafriziram Prešerna: 'grabte dnarje v kup gotove, kupovajte si gradove'...pa boste spoznali, da je sreča brezmejna uganka.

Obožujem razmišljanje,  poezijo Srečka Kosovela, ker sva na isti dimenziji, on zrcali vesolje, jaz sebe. Rada imam ljudi, ki delijo dotike, objeme, nasmehe, ki te pobožajo s pogledom. Takšne iščem kot iglo v senu, a včasih le dobim odsev, iskrico za nadaljevanje životarjenja na Zemlji. Upam, da ste že prešli na drogo (cigareti, pivo, šnops), ker sem vas z gostobesednostjo totalno zamorila. Pa na zdravje, humorju, sončku, lepim sanjam,
Godar

Ni komentarjev:

Objavite komentar